القطره (آزمایشی)

"قطره قطره جمع" گردیم" وانگهی دریا "شویم.

حجت الاسلام مهدوی نژاد مطرح کرد

«زندگی جهادی»؛ ندای اصلی رهبر انقلاب/نوید تشکیل جبهه منسجم فرهنگی در دارالعباده

مسئول هیات انصار ولایت دارالعباده با اشاره به اهمیت جهاد در کلام رهبر انقلاب اظهار داشت: زندگی جهادی ندای اصلی رهبر انقلاب است و اگر بخواهیم این هل من ناصر را جواب بدهیم باید از زندگی سست و پر رخوت خارج شده و آماده جهاد شویم.

به گزارش یزدرسا به نقل از عصر فرهنگ، نخستین جلسه از سلسله نشست های «زندگی به سبک جهادی» به همت آستان قدس رضوی و با همکاری کانون جوانان رضوی دارالعباده (وابسته به هیات انصار ولایت یزد) روز گذشته در آستان مقدس امامزاده سید جعفر برگزار شد.
مسئول هیات انصار ولایت دارالعباده در این نشست با اشاره به اهمیت جهاد در کلام رهبر انقلاب اظهار داشت: زندگی جهادی ندای اصلی رهبر انقلاب است و اگر بخواهیم این هل من ناصر را جواب بدهیم باید از زندگی سست و پر رخوت خارج شده و آماده جهاد شویم.
حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد با تجلیل از برگزاری نخستین جلسه نشست «زندگی به سبک جهادی» در یزد اظهار داشت: 40 تشکل فعال فرهنگی از هشت شهرستان استان یزد، که سال گذشته در برپائی جشن زیر سایه خورشید فعالیت داشتند در این جلسه حضور دارند.
وی افزود: سال گذشته هشتمین جشنواره زیر سایه خورشید در یزد باشکوه هر چه تمام تر و استقبال خوب عاشقان علی ابن موسی الرضا برگزار شد.
مهدوی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله چنین جلسه ای موجب برکت، هم افزایی و تشکیل جبهه منسجم فرهنگی در دارالعباده یزد خواهد بود.
گفتنی است، کانون جوانان رضوی استان یزد در استان یزد از ده کمیته تشکیل شده است که قریب به 650 خادم در این کمیته ها در حال فعالیت هستند. جشنواره زیر سایه خورشید که به صورت کشوری و با حضور خدام اهل بیت در شهرستان های مختلف به همت این کانون برگزار می شود.


یزدرسا
مهدی مهدوی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی