القطره (آزمایشی)

"قطره قطره جمع" گردیم" وانگهی دریا "شویم.


حجت الاسلام مهدوی‌نژاد: شب نیمه شعبان امام زمان(عج) از ما انتظار دارند که جامعه را درست کنیم / احیای شب‌های نیمه شعبان عالی است باید هم باشد، ولی اینگونه نباشد که بچه هیئتی‌ها بروند در مساجد شب تا صبح عبادت کنند و یک عده هم شب تا صبح گناه کنند.

با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری جشن‌‌های نیمه شعبان، حجت‌الاسلام در خصوص برپایی این جشن‌ها در سخنانی کوتاه در حاشیه برگزاری جشن میلاد امام زین العابدین در پنجشنبه 23 اردیبهشت‌ماه نکاتی را متذکر شد.

وی گفت: برای برپایی جشن‌های نیمه شعبان وقت بگذارید، به کمک دیگران بروید، الگوهای صحیح را به آنها ارائه دهید، شب نیمه شعبان امام زمان(عج) از ما انتظار دارند که جامعه را درست کنیم. برای جاهایی که جشن دارند، برنامه بریزید؛ کلیپ‌ها و فیلم‌های زیبا در مورد امام زمان(عج) ارائه کنید، راوی دعوت کنید درباره تولد امام زمان(عج)، صهیونیست و دشمنی‌اش با امام زمان و جریان آخرالزمان صحبت کند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با بیان اینکه آخرین مدلِ کاری که در جشن‌های نیمه شعبان شده ارائه شده این است یک عده دور یکدیگر جمع شوند و تقلید صدا کنند، یا نهایتاً مولودی‌خوانی ‌کنند، اظهار کرد: این که نشد کار! هزار نفر آدم در خیابان دور هم جمع شوند، چند عروسک متحرک دوچرخه سوار ببینند. با این آدم‌هایی که با این عشق هزینه می‌کنند دوست شوید و دست یاری بدهید، آنها را راهنمایی و هدایت کنید. اعتراض بی‌خود نکنید بلکه پیشنهاد بدهید و کمک کنید. رفقایی که برای جشن‌های نیمه شعبان پیشنهاد دارند برای ما بفرستند تا دوستان این مدل‌ها را محلات اجرا کنند.

وی گفت: احیای شب‌های نیمه شعبان عالی است باید هم باشد هرچقدر هم باشکوهتر باید انجام شود، ولی اینگونه نباشد که بچه هیئتی‌ها بروند در مساجد و  شب تا صبح عبادت کنند و یک عده هم شب تا صبح بر اثر ندانستن برخی چیزها و نابلدی، گناه کنند. امام زمان(عج) می‌آید تا ریشه ظلم را بکنند لذا اگر احیا و مجلس کف‌زنی هست که باید باشد، دوستان هیئتی برنامه بریزند و بروند و نحوه برگزاری جشن‌ها را اصلاح کنند.


دریافت
حجم: 5.81 مگابایت
عنوان: احیاء نیمه شعبان یا احیای نیمه شعبان
      سخنرانی حجت الاسلام مهدوی نژاد

هیات انصار ولایت دارالعباده یزد

مهدی مهدوی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی